عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عاشقم و عاشق می مانم

عاشق کائناتم که درب رسیدن به آرزوهام را باز گذاشته و به آرزوهام رسیدم...از کائنات سپاسگزارم که به من از بهترین و عالی ترین و آسانترین راه مرا به ارزوهایم می رساند...کائنات عاشقتممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممم دوستت دارمممممممممممم کائنات خیلی دوستت دارم کائنات ممنونمممممممممممممم دوستت دارمممممممممممممممممممممم خدار را شکر می کنم کائنات که تو ثانیه به ثانیه در کنار من هستی و عاشق منی...کائنات عشقم دوستت دارم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم اله ی عشق الهه ی عشق الهه ی عشق که بهترین ها را برایم می خواهد و تمام دربهای خوشبختی را برای من و بچه هام باز کرده...کائنات الهه ی عشق دوستتون دارم...عزیزمممممممممممممم عزیزممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممممم دوستت دارم عاشقتمممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممم دوستت دارمممممممممم دوستت دارم دوستت دارممممممممممممممممممم عاشقتم عاشقتمممممممممممممم...الهه ی عشق از اینکه مرا به عشقم رساندی و مرا خوشبخت کردی ازت ممنونممممممممممم عاشقتمممممممممم عاشقتمممممممممممممم دوستت دارم ..عشقم جونم عمرم نفسم عاشقتمممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممم..کودک درونم کوچولوی نازم عزیز دوست داشتنی من عاشقتممممممممممممممممم قربونت برم الهی عزیز دلم از اینکه همش با منی و من را تنها نمی زای ازت ممنون و سپاسگزارم...دوستت دارم عاشقتممممممممممممممم الهی قربونت برم عشقممممممممممممممممممم امشب در آغوشت می خوابم عشقمممممممم نفسم عزیزممممممممممممم الهی قربونت برم خیلی خیلی دوستت دارم...عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممم عزیزممممممممممممم عزیزممممممممممممممم عزیزمممممممممممم می بوسمت بی نهایت به توان بی نهایت....عشقمممممممممممم عشقممممممممممممم عشقمممممممممممممممممم دوستت دارممممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد