عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

بخشش

به نام خداوند بخشنده مهربان ...ای خدای مهربان و بخشنده ای خدای پرتوان و بخشنده ی ...هم اکنون سمیرا و برادران و مادر و پدر او را می بخشم و رها می کنم و برای همیشه فراموش می کنم.ای خدای دوست داشتنی و مهربان ای خدای بزرگوار از تو می خواهم که به سمیرا و برادران عزیزش و مادر و پدر محترم و بزرگوارش کمک کنی که من را ببخشند و رها کنند.و اگر نمی توانند تو به نیابت و وکالت از انها هم اکنون مرا ببخش.ای خدای مهربان و بخشنده ی من،از تو بی نهایت سپاسگزارم و از این که کمکم می کنی که افرادی را که به من بدی کرده اند را هم اکنون ببخشم و رها کنم و به آنها نیز کمک می کنی که هم اکنون مرا ببخشند و رها کنند تو را شکر می گویم.دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد