عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

دوستت دارم و می دونم که من و تو به هم تعلق داریم

دوستت دارم و می دونم که تو هم عاشق من هستی ...منتظرتم و مطمئنم که تو مال منی و من مال تو...مطمئنم که ما بزودی از بهترین و آسانترین راه به هم می رسیم عزیزم...دوستت دارم و عاشقتم..دوستم داری و عاشقمی...منتظرتم خوشکلم عاشقتمممممممممممم عاشقتمممممممممممم..خدای درونم هم اکنون کاری می کنه که من و تو از بهترین و آسانترین راه به هم برسیم و خوشبخت شویم...دوستت دارم عزیزمممممممممممممممم..کودک درونت الان به کمک من /امد و دست تو را در دستان من گذاشت کودک درون من هم هم اکنون در بغل تو خوابیده و خیلی آرام تو را می بوسد و به تو می گوید که بابایی شب بخیر بابایی خوشکلم مامان منتظره دوستت داره و دوستم داری عاشقته و عاشقمی...عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم...دوستت دارم عزیزممممممممممم خوشکلمممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد