عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

دوستت دارم عزیزممممم

بعد از اینکه بخشیدمت و از خدا خواستم که کمکت کنه که خودت و خانواده ی عزیزت به خاطر کارهای بچه گانه من من را ببخشند...حالا برات آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.و اگه به من بدی کرده باشی با کمال میل می بخشم و فراموش می کنم عزیزم...دوستت دارم عزیزم عاشقتم عزیزم...دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممم...عاشقتممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممممم قربونت برم عزیزمممممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزم..عاشقتم عزیزممممممممممممممممممممم  و امید دارم که تو عزیز دلم و خانواده ی مهربونت من را کامل بخشیده باشند و همه ی بدیهام را فراموش کرده باشند...دوستت دارم قربونت برم عزیزممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد