عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق عشق عشق ودیگر عشق

عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم.عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم..الهه ی عشق دوستت دارم الهه ی عشق عزیزم کمکم کن که دوست داشته باشم و عاشق باشم.الهه ی عشق دوستت دارم..کمکم کن که همه را دوست داشته باشم عزیزم.عاشقم عاشقم عاشقم دوستت دارم دوستت دارم.عاشقم عاشقم دوستت دارم دوستت دارم...عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتم عاشقتم عزیزم..دوستت دارم عزیزم ای کائنات عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم عاشقتم عزیزممممممممممممممم عزیزممممممممممممم عزیزممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم..کمکم کن همه را ببخشم کمکم کن کسی را که به من بدی کرد را ببخشم....ای الهه ی عشق ای کائنات ای دوست داشتنی ترین دوست داشته ها کمکم کن که همه را ببخشم ...عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم...دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممم عاشقتم عزیزممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممم عاشقتم عزیزمممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممم ای الهه ی عشق ای نازنین ای دوست داشتنی کمکم کن که همه را ببخشم و فراموش کنم...عزیزم ببخشم و فراموش کنم...عزیزم ببخشم و فراموش کنم...عزیزم ببخشم و فراموش کنم...عزیزم ببخشم و فراموش کنم...عزیزمممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عشقم نازم عمرم نفسم عزیزمممممممممممممممممم عشقم عشقم عشقم نازم عزیزم دوست داشتنی خوشکلم عزیزم دوستت دارممممممممممممممممممم
نظرات 1 + ارسال نظر
roya_hakim20 پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://success-dream.blogsky.com

سلام،وبلاگ خوبی داری....توش پر از انرژی مثبته... دوس دارم بدونم چی تو رو به این عشق رسونده ... یه سوال این عشق تو،زمینیه یا آسمونی!؟یا هیچ کدوم!
این وبلاگ قبلی منه:
http://sarneveshtestan.blogsky.com
این وبلاگم پر از غم بود، توو این وبلاگم دوس دارم از موفقیتام بنویسم و با غم برای همیشه خداحافظی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد