عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عاشقتممممممممممم انتظار به سر رسید

می دونی عزیزم امروز هم منتظز بودم ولی نیومدی...من همواره منتظرتم و می دونم که به زودی من و تو به هم می رسیم.می دونم که تو عاشقمی و می دونم این عشق باعث می شه که پیشم نیایی...ولی اینم می دونم که همین عشق تو نسبت به من باعث می شه که ما بزودی از بهترین و آسانترین راه به هم برسیم...عاشقتم و می دونم که تو هم عاشقمی...دوستت دارم و می دونم که تو هم من را می پرستی....قربونت برم الهی عزیزم عشقم عشقم عشقم عشقم پمانم منتظرتم و می دونم که از بهترین راه و آسانترین راه من و تو به هم می رسیم و با هم ازدواج می کنیم و تا آخر در کنار هم با خوشبختی کامل زندگی می کنیم.دوستت دارم پمانم عاشقتم عزیزممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممممم منتظرتم و می دونم که کائنات و الهه ی عشق خدای درونم و کودک درونم همگی دست به دست هم داده اند که عشق من و تو نسبت به هم صد برابر شود و بزودی از بهترین و آسانترین راه تو به من برسی..عزیزم تا به آن روز منتظر تو می مانم و می دانم که تو نیز منتظر ان روزی...دوستت دارم پمانم...دوستت دارم عزیزمممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممم عزیزممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممم قربونت برم عزیزم بزودی انتظارها به اتمام می رسه و تو و من به هم می رسیم...جیگرت برم الهی دوستت دارم خوشکلم عزیزمممممممممم دلبرمممممم نازنینم قربونت برم الهی عشقم نازم نفسم منتظرتم بیا در اغوشم عزیز دلم دوستت دارم عشقم دوستت دارم عزیز دلم دوستت دارم عشقم دوستت دارم بیا بیا بیا بیا بیا که منتظرتم ..بیا و به این انتظار پایان بده عشقممممممممممممممممم نفسممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممم دوستت دارم جیگرت برم الهی دوستت دارم عزیز دلم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 2 + ارسال نظر
دلنیا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://delniya.blogsky.com/

سلام
چه عشقی ی ی ی
انشالله که بهش برسی

عشق سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://amoree.blogsky.com

مرسی به خاطر قوت قلبی که به من دادید..همیشه عاشق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد