عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

خدایا ممنونم خدایا ممنونم

دوستت دارم و به خاطر معجزه های زندگیم ازت ممنونم عزیزممممممممممممممممممم..دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممم عاشقتم عزیزمممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم همه چی آرومه همه چی آرومه و من در حال پرواز کردن به سمت تمام آرزوهای زندگیم...خدایا ازت ممنونم...خدایا سپاسگزارممممممممممممممممممممم...خدایا شکرررررر شکر شککککککککررررررررررررررر...خدایا دوستت دارم. ممنونمممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد