عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

همه چی آرومه عاشقتممممممممممم

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم...عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم کودک درونم دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم خیلی دوستت دارم قربونت برم عاشقتم از این که هر روز داری تو زندگیم معجزه رخ می دی ازت بی نهایت سپاسگزارم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم دوستت دارم خیلی دوستت دارم کودک درونم عاشقتم کودک درونم عاشقتم از اینکه همیشه با منی از اینکه من را ثانیه ای تنها نمی ذاری از این که همیشه من را در اغوش گرفتی ممنونم عزیزمممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عاشقتممممممممممممممممممممم از اینکه من احساس خوشبختی می کنم ازت ممنونم عزیزم سپاسگزارم عزیزم از اینکه کمکم کردی که ببخشم رها کنم و فراموش کنم ازت ممنونم عزیزممممممممممممم ازت سپاسگزارم عزیزمممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم دوستت دارم از این که بهترین ها از آسانترین راهها در زندگیم اتفاق می افته از این که بهترین راهها برام باز می شه ازت ممنونم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عاشقتممممم عاشقتممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم عاشقتممممممممممممممم عاشقتممممممممممممم دوستت دارم از اینکه همین الان من را به عشقم رسوندی ازت ممنونم سپاسگزارم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممعشقم جانم نفسم عاشقتم از اینکه طرح الهی من بهترین هاست و تو کمکم می کنی که به تمام ارزوهام برسم از تو ممنونممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممم ممنونم  سپاسگزارمممممممممممممممممممممم دوستت دارمممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد