عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

دوستت دارم که بهترین چیز در دنیا دوست داشتن و عاشق بودن است

الهه ی عشق ممنونممممممممممممممممم..الهه ی عشق عاشقتمممممممممممممم..الهه ی عشق ممنونممممممممممممممممممممممممم دوستت دارمممممممممممممممممممممممم الهه ی عشق از اینکه همه ی آرزوهام به حقیقت پیوست از تو ممنون و سپاسگزارم...دوستت دارم الهه ی عشق دوستت دارم الهه ی عشققققققققققققققققققققق..عاشقتمممممممممم الهه ی عشقققققققققققققققققققققققققققققق الهه ی عشق عاشقتممممم دوستت دارممممممممممممم..کائنات از انجام تمام معجزهات تو زندگیم ممنون و سپاسگزارم..دوستت دارم عزیزممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممم عاشقتم عزیزمممممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممم عاشقتمممممم عزیزممممممممممم از این که به عشقم رسیدم از این که خیلی زود دکترام را گرفتم از اینکه بهترین کتاب دنیا را نوشتم از اینکه بچه هام به والاترین مقام ها رسیدند و پولدار و توانگر شدند و سلامت هستند از تو ممنونمممممممممممممممم..دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممم دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممم...دوستت دارم که بهترین چیز در دنیا دوست داشتن و عاشق بودن است....عاشقتمممممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد