عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

الهه ی عشق ممنونم...الهه ی عشق ممنونم الهه ی عشق ممنونم..از تو سپاسگزارم که مرا به عشقم رساندی...الهه ی عشق ممنونم...ای کائنات از تو ممنونم که هم اکنون کاری کردی که عشقم با من تماس بگیرد....الهه ی عشق ممنونم...ای کائنات از تو سپاسگزارم و خدا را شکر می کنم که هر ثانیه با من هستی...الهه ی عشق دوستت  دارم دوستت دارم دوستت دارم...دوستت دارم دوستت دارم...ممنونم ممنونم ممنونم ممنونمممممممممممممممم..الهه ی عشق از این که کاری می کنی که من هر چه سریعتر از بهترین و عالی ترین راه به عشقم برسم از تو ممنون و سپاسگزارممممممممم..الهه ی عشق از این که هم اکنون کاری می کنی که عشقم با من تماس بگیرد و ابراز دلتنگی کند از تو ممنون و شپاسگزارممممممممممممم..دوستت دارممممممممممممم دوستت دارمممممممممممممم..ای کائنات ممنونممممممممممممممممممممم ای کائنات ممنونممممممممممممم ممنونمممممممممممممممممم....سپاسگزارممممممممممممم مممنونممممممممممممممممم ممنونمممممممممممممممممم عزیزم ممنونمممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممم...دوستت دارم دوستت دارمممممممممممممممممممممم دوستت دارم...از اینکه مرا به آغوش عشقم رساندی از تو ممنونممممممممممممممممممم ممنونممممممممممممممممم ممنونمممممممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممم دوستت دارممممممممممممممم...عشقمممممممممممم دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممممم دوستت دارمممممممممممممممم...عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.goddesspc.blogfa.com

سلام

وبلاگ خوبی داری مطالبتم خوبه،من اصلا دروغ گفتنو دوست ندارمو قوت قلبم نمیدم
به خودت مغرور باش
اگرم خواستی یه سریم به من بزن مطالبام به تو نمیرسه ولی بازم بد نیست
منتظر تو و نظرات دلگرم کنندت هستم دوست من
من تبادل لینکم میکنم اگه خواستی منو به اسم الهه ی کامپیوتر لینک کن،لینک شما باعث افتخار ماست.
واسه وبلاگتم حسابی تلاش کن تا تو نوع خودش بهترین باشه
(نصیحت یه دوست غریبه)

اینم آدرس وب من :www.goddesspc.blogfa.com [لبخند]

روزت رنگین تر از رنگهایه رنگین کمان شهر آرزو

هادی[گل]


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد