عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

الهه ی عشق امشب منتظرم

الهه ی عشق عزیزم دوستت دارم..امشب مثل همه ی شبها منتظر دریافت آرزوهایم از بهترین و آسانترین راه هستم..امشب می خواهم شاهد خوشبختی خودم و بچه هایم باشم...الهه ی عشق من اطمینان دارم که تو مهربان دوست داشتنی امشب بهترین ها را برای من و بچه هایم می فرستی...دوستت دارم...دوستت داریم...دوستمان  داری و ما می دانیم.تو نیز می دانی...عشقم عاشقم هستی عاشقت هستم...امشب بیا در اغوشم....الهه ی عشق الهه ی عشق الهه ی عشق الهه ی عشق الهه ی عشق...عاشقم عاشقم عاشقم عاشقم..همه ی دنیا را دوست دارم و همه ی دنیا عاشق من هستند..دوستت دارم عزیزم دوستت دارم عزیزم...دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم.....عاشقتمممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم...چه حس خوبی وقتی که من عاشقم عاشقم عاشقم عاشقم عاشقممممممممممممممممممممممم عشقمممممممممممم دوستت دارم عشقم منتظرتم عشقم عاشقتم عشقم عاشقتم...عشقم دوستت دارمممممممممممممممممممم عشقممممممم امشب منتظر دریافت ارزوهایم هستم..عشقم دوستت دارم..می پرستمت می پرستمت...عشقم دوستت دارم عشقم عاشقتممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد