عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشقم با من باش

عشقم با من باش...من باید با تو باشم.اینجا به کمکت نیاز دارم...عشقم با من باش...هر ثانیه،هر دقیقه،هر ساعت با من باش....عشقم من را در اغوش خود بگیر...عشقم با من باش...عشقم با من باش...عشقم با من باش....عشقم دوستت دارم..عشقم من به تو نیاز دارم...عشقم با من باش...عشقم با من باش...به تو نیاز دارم..به وجودت نیاز دارم...عشقم مرا در اغوش بگیر...من را در اغوش خود بگیر..عشقم من را حمایت کن...عشقم دوستت دارم..عشقم عاشقتم...عشقم دلتنگتم...عشقم می دونم که عاشقمی....دوستم داری....دوستت دارمممممممممممممممم..دوستت دارمممممممممممممم...دوستت دارم...عشقمممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد