عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

امشب تو خواب با تو هستم عشقم

عشقم امشب خوابت را می بینم...در اغوش تو می خوابم...دوستت دارم عشقم..عاشقتم عشقم...آرام در گوشم نجوا می کنی که عاشقمی...می دونم عشقم..دوستت دارم..راستی من هم امشب به خواب تو می یام و تا صبح با تو و در اغوش تو خواهم ماند...دوستم داری عزیزم..دوستت دارم عزیزم....خیلی عاشقتمممممممممممم..خیلی عاشقمییییییییییییییی...نمی تونم ترکت کنم می خوام برای همیشه در اغوشت باشم عشقم...دوستم داری دوستت دارم...عاشقمی ...جونم...عاشقتم   

نظرات 1 + ارسال نظر
حرف دل پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com

سلام دوست عزیز

عشق اگه عشق باشه همون علاقه ای که اولش هست ده سال بعد بیشتر میشه نه بعد از ۶ ماه سرد بشه



به قول معروف : عشق عینک سبزیست که انسان با آن کاه را یونجه میبیند
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد