عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

معجزه با عشق..من عاشقم

از روزی که شروع به نوشتن این وبلاگ کردم..عشق باعث شده که به تمام آرزوهایم برسم..همه عاشق من هستند و من عاشق همه...به بزرگترین موفقیت ها رسیدم...دوستانم روز به روز بیشتر شدند.نویسنده ی مشهوری شدم.در یکی از فیلمهای سینمایی بزرگ و مشهوردر دنیا در نقش اصلی بازی کردم و جایزه های زیادی را کسب کردم.باعث شد کارخانه یبزرگ و چندین موسسه ی فرهنگی بزرگ دنیا را تاسیس کنم.به عشقم رسیدم...کسانی را عاشقشان بودم خوشبخت،توانگر،ثروتمند و دارای مدارک عالی در تحصیلات شدند...خدایا عاشقتم...عشق الهی ممنونم...الهه ی عشق ...الهه ی عشق..عشق الهه ی عشق الهه یی عشق عشق عشق عشق عشق عشق ......عاشقتم عاشقتم عاشقتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد