عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

الهه ی عشق

الهه ی عشق الان معجزه می کند....الهه ی عشق.الهه ی عشق.الهه ی عشق.الهه ی عشق..الهه ی عشق الان کاری می کند که تو برایم نامه بفرستی و ابراز عشق و دلتنگی کنی....الهه ی عشق الان کاری می کند که من ایمیل تو را باز کنم و بخوانم و از خود بیخود شوم...الهه ی عشق الهه ی عشق...هم اکنون کاری می کند که من با ایمیل عشقم روبرو شوم...عشقم که نوشته عاشق من است و دلتنگ من است... الهه ی عشق کاری می کند که عشقم برایم بنویسد و از من بخواهد که برگردم و با هم زندگی کنیم... الهه ی عشق هم اکنون کاری می کند که من و عشقم و خانواده های ما با ازدواج من و عشقم موافقت کنند و احساس خوشبختی کنند...عشق الهه ی دوستت دارمممممممممممممممممممم یک عالمه...می بوسمتتتتتتتتتت بی نهایت به توان بی نهایت...دوستت دارم عزیزممممممممممم

نظرات 1 + ارسال نظر
فافا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

سلام
فراموشی
پروانه
اگر دوست داشتی سر بزن
ولی تو رو خدا دوست داشته باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد