عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عاشقتمتتتتتتتتتتتتت کائناتتتتتتتتتتتتتتتت

عاشقتمتتتتتتت کائناتتتتتتت...عاشقتم کائناتتتتتتتتتتتتت دوستت دارم کائنات.............به خاطر همه ی معجزه هایی که داره یکی یکی تو زندگیم اتفاق می افته....یک عالمه معجزه تو زندگیم اتفاق افتاد.....سپاسگزارم کائناتتتتتتتتتتتتتتتت...دوستت دارم کائناتتتتتتتتتتتتتتتتت...کائناتتتتتتتتتتتتتتت تمام آرزوهای بزرگم داره به واقعیت می پیونده...الهه ی عشق الهه ی عشققققققققققققققق الهه ی عشقققققققققققققق...عشقممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممم عشقممممممممممممممممممممممم دوستت دارمممممممممممممممممممممم عشقممممممممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممم وای دوستت دارم از خوشحالی نمی دونم چی بگم...الهه ی عشقققققققققققققق دوستت دارم ممنونم ممنونم ممنونمممممممممممممممم...سپاسگزارمممممممممممممممممممممممم...دوستت دارم عاشقتممممممممممممممممممممم

نظرات 2 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://rapkon0851.blogfa.com

سلام دوست عزیز خسته نباشی به وبلاگت سر زدم مطالبت خوبه.به منم سر بزن.نظرم بده که بفهمم اومدی.درضمن بگو به رپ و رپ خوندن علاقه داری یا نه.اگه دوست داری یه رپ خون خوب بشی من میتونم کمکت کنم.به طوری که به شما بیت(اهنگ خالی)وتکست(شعر رپ)میفروشم.بیتام کیفیتشون متوسط و همه 10هزارتومن.ولی تکستام خداست مخصوصا هجتماعی و گنگ.قیمت تکستارو درزیرمشاهده میکنید.
اجتماعی:حرفه ای20تا30(بستگی به تعداد خوانندگانتون داره)فوق فوق حرفه ای50تا70هزارتومن(درحدیاس)
گنگ:حرفه ای20تا30(بستگی به تعداد خوانندگانتون داره)فوق فوق حرفه ای50تا70هزارتومن
لاو ودیس لاو:20تا50هزارتومن

غزال تنها سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://zanjire-yadegari.blogsky.com

بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد