عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عشق

فقط عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

عاشقتم کودک درونم عشقم

عاشقتم کودک درونم..دوستت دارم عزیزمممممممممم عشقممممممممم جانممممممممممم نفسمممممممممممممممم عاشقتمممممممممممم عزیز دلم کودک زیبا رو ی درونم ازت ممنون و سپاسگزارم که من را در مسیر اصلی زندگی قرار دادی و تمام معجزه های زندگیم برای خوشبختیم را فراهم کردی...خیلی دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممم کودک درونم کوچولوی نازم الهی قربونت برم عزیز دلم قربونت برم خوشکلم...قشنگم از اینکه تمام لحظه ها با منی و تنهام نمی زاری ازت ممنون و سپاسگزارم...عشقم نفسم عزیزممممممممممممممم خیلی خیلی دوستت دارم عزیز دلم قشنگممممممممممم امشب بیا من را محکم بغل بگیر که بهت نیاز دارم خوشکلم عزیزمممممممممممممممممممممممممم قربونت برم الهی کودک درون خوب و مهربون و سرزنده وسالم و شاد درونم خیلی خیلی دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عشقمممممممممممممممم دوستت دارم عزیز دلم قشنگم نازم خوشکلم قشنگم خیلی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 2 + ارسال نظر
تنهایی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.Tanhaee.TK

سلام.خوبی؟
کودک درونت رو خیلی دوست داری
به منم یه سر بزن
خوشحال میشم

مهدی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام فکر می کنم داری توی خواب و رویا زندگی می کنی به هر حال حس قشنگیه حالش و ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد